SANSE - Sustinerea Antreprenoriatului si Ocuparii in Regiunea Sud-Est

Noutăţi

Aspecte privind derularea contractelor de subventie si implementarea planurilor de afaceri pe perioada starii de urgenta

In contextul actual, avand in vedere starea de urgenta decretata pe teritoriul Romaniei precum si prevederile .... Detalii


Implementarea planurilor de afaceri in contextul starii de urgenta

Va informam ca AMPOCU a publicat Instructiunea nr. 5/19.03.2020 care stabileste unele masuri referitoare la implementarea .... Detalii


Transa a II-a a ajutorului de minimis

IPA SA, administrator al schemei de minimis in cadrul proiectului SANSE, intentioneaza sa depuna in perioada .... Detalii


Afis publicitar firma

Va informam ca Autoritatea de Management POCU a pus la dispozitia dumneavoastra pe pagina de internet .... Detalii


Conditii pentru angajatii din cadrul firmelor infiintate in cadrul proiectului

Echipa proiectului publica o scrisoare privind conditiile ce trebuie respectate de catre angajatii din cadrul .... Detalii


Pentru mai multe amanunte consultati sectiunea Comunicate

 
Login
Nume utilizator:


Parola:




 

Programe cofinantate de Uniunea Europeana

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi
www.fonduri-ue.ro

Implementare afaceri

Aceasta este etapa a II-a a proiectului. In aceasta etapa cei 60 de castigatori ai concursului de planuri de afaceri isi vor infiinta firmele, vor semna contractul de subventie si vor primi ajutorul de minimis pentru a incepe implementarea planului de afaceri.
Participantii vor primi consultanta de afaceri si tehnica post-startup pentru implementarea planurilor de afaceri, din partea expertilor din echipa de implementare a proiectului.
Întreprinderile nou înființate vor trebui să aibă sediul social si, după caz, punctul/ punctele de lucru în mediul urban, în regiunea de dezvoltare în care se implementează proiectul. Fiecare beneficiar al ajutorului de minimis va trebui să angajeze cel puțin 2 persoane.
Persoanele angajate în cadrul întreprinderilor nou înfiintate vor avea, în mod obligatoriu, domiciliul sau resedinta în regiunea de dezvoltare Sud-Est, în mediul urban sau rural.

  • Valoarea maximă acordată pentru planurile aprobate este de 40.000 euro/ plan de afaceri
  • Acordarea acestei finantări se va realiza în baza unui contract de subvenție, conform schemei de minimis.
  • Ajutorul de minimis se va acorda în două transe, după cum urmează:
    • O transă initială de maximum 75% din valoarea ajutorului de minimis, asa cum a fost acesta aprobat pe baza planului de afaceri si prevăzut în contractul de subventie încheiat
    • O transă finală reprezentând diferenta până la valoarea totală a ajutorului de minimis, după ce beneficiarul ajutorului de minimis face dovada că a realizat din activitatea curentă, în termenul de 12 luni aferent etapei a II-a, venituri reprezentând minimum 30% din valoarea transei initiale. În cazul în care acest termen nu este respectat, transa finală nu se mai acordă.
    • După înfiintare, întreprinderile nou create trebuie să-si continue activitatea pentru o perioadă de minimum 18 luni, dintre care minimum 12 luni în etapa a II-a
  • Toate plătile aferente înfiintării si functionării întreprinderilor nou create trebuie efectuate în cadrul primelor 12 luni de functionare
  • În perioada ulterioară de 6 luni, de sustenabilitate, beneficiarul ajutorului de minimis va asigura continuarea functionării afacerii si va mentine ocuparea locurilor de muncă create


 
Conţinutul acestui site nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
?>