SANSE - Sustinerea Antreprenoriatului si Ocuparii in Regiunea Sud-Est

Noutăţi

Infiintarea firmelor si semnarea contractelor de subventie

Toti beneficiarii ale caror planuri de afaceri au fost selectate la finantare sunt rugati ca pana .... Detalii


Documente necesare in vederea semnarii contractelor de subventie

In vederea semnarii contractelor de subventie, pe masura ce beneficiarii ale caror planuri de afaceri .... Detalii


Documente pentru demararea implementarii planurilor de afaceri selectate la finantare

In vederea demararii implementarii planurilor de afaceri selectate la finantare in cadrul proiectului, publicam documentele necesare .... Detalii


Lista actualizata a planurilor de afaceri selectate pentru finantare in cadrul concursului de planuri de afaceri

Ca urmare a faptului ca doi dintre participantii la concurs au renuntat la implementarea planurilor lor .... Detalii


Documente necesare pentru efectuarea stagiului de practica

In urma aprobarii de catre OIR POSDRU Sud-Est a notificarii firmelor de practica identificate si mentorilor .... Detalii


Lista rezultatelor finale ale procesului de evaluare si selectie a planurilor de afaceri depuse in cadrul Concursului de planuri de afaceri organizat in cadrul proiectului

Comisia de evaluare si selectie a planurilor de afaceri publica Lista rezultatelor finale ale procesului de .... Detalii


Pentru mai multe amanunte consultati sectiunea Comunicate

 
Login
Nume utilizator:


Parola:




 

Programe cofinantate de Uniunea Europeana

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi
www.fonduri-ue.ro

Implementare afaceri

Aceasta este etapa a II-a a proiectului. In aceasta etapa cei 60 de castigatori ai concursului de planuri de afaceri isi vor infiinta firmele, vor semna contractul de subventie si vor primi ajutorul de minimis pentru a incepe implementarea planului de afaceri.
Participantii vor primi consultanta de afaceri si tehnica post-startup pentru implementarea planurilor de afaceri, din partea expertilor din echipa de implementare a proiectului.
Întreprinderile nou înființate vor trebui să aibă sediul social si, după caz, punctul/ punctele de lucru în mediul urban, în regiunea de dezvoltare în care se implementează proiectul. Fiecare beneficiar al ajutorului de minimis va trebui să angajeze cel puțin 2 persoane.
Persoanele angajate în cadrul întreprinderilor nou înfiintate vor avea, în mod obligatoriu, domiciliul sau resedinta în regiunea de dezvoltare Sud-Est, în mediul urban sau rural.

  • Valoarea maximă acordată pentru planurile aprobate este de 40.000 euro/ plan de afaceri
  • Acordarea acestei finantări se va realiza în baza unui contract de subvenție, conform schemei de minimis.
  • Ajutorul de minimis se va acorda în două transe, după cum urmează:
    • O transă initială de maximum 75% din valoarea ajutorului de minimis, asa cum a fost acesta aprobat pe baza planului de afaceri si prevăzut în contractul de subventie încheiat
    • O transă finală reprezentând diferenta până la valoarea totală a ajutorului de minimis, după ce beneficiarul ajutorului de minimis face dovada că a realizat din activitatea curentă, în termenul de 12 luni aferent etapei a II-a, venituri reprezentând minimum 30% din valoarea transei initiale. În cazul în care acest termen nu este respectat, transa finală nu se mai acordă.
    • După înfiintare, întreprinderile nou create trebuie să-si continue activitatea pentru o perioadă de minimum 18 luni, dintre care minimum 12 luni în etapa a II-a
  • Toate plătile aferente înfiintării si functionării întreprinderilor nou create trebuie efectuate în cadrul primelor 12 luni de functionare
  • În perioada ulterioară de 6 luni, de sustenabilitate, beneficiarul ajutorului de minimis va asigura continuarea functionării afacerii si va mentine ocuparea locurilor de muncă create

 
Conţinutul acestui site nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.