Noutăţi
Comunicat de presa incheiere proiect SANSE
In contextul actual, avand in vedere starea de urgenta decretata pe teritoriul Romaniei precum si prevederile .... Detalii
Implementarea planurilor de afaceri in contextul starii de urgenta
Va informam ca AMPOCU a publicat Instructiunea nr. 5/19.03.2020 care stabileste unele masuri referitoare la implementarea .... Detalii
Transa a II-a a ajutorului de minimis
IPA SA, administrator al schemei de minimis in cadrul proiectului SANSE, intentioneaza sa depuna in perioada .... Detalii
Va informam ca Autoritatea de Management POCU a pus la dispozitia dumneavoastra pe pagina de internet .... Detalii
Pentru mai multe amanunte consultati sectiunea Comunicate
Programe cofinantate de Uniunea Europeana
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană,
vă invităm să vizitaţi
www.fonduri-ue.ro
Aceasta este etapa a II-a a proiectului. In aceasta etapa cei 60 de castigatori ai concursului de planuri de afaceri isi vor
infiinta firmele, vor semna contractul de subventie si vor primi ajutorul de minimis pentru a incepe implementarea planului de afaceri.
Participantii vor primi consultanta de afaceri si tehnica post-startup pentru implementarea planurilor de afaceri,
din partea expertilor din echipa de implementare a proiectului.
Întreprinderile nou înființate vor trebui să aibă sediul social si,
după caz, punctul/ punctele de lucru în mediul urban, în regiunea de dezvoltare în care se implementează proiectul. Fiecare beneficiar
al ajutorului de minimis va trebui să angajeze cel puțin 2 persoane.
Persoanele angajate în cadrul întreprinderilor nou înfiintate
vor avea, în mod obligatoriu, domiciliul sau resedinta în regiunea de dezvoltare Sud-Est, în mediul urban sau rural.
- Valoarea maximă acordată pentru planurile aprobate este de 40.000 euro/ plan de afaceri
- Acordarea acestei finantări se va realiza în baza unui contract de subvenție, conform schemei de minimis.
- Ajutorul de minimis se va acorda în două transe, după cum urmează:
- O transă initială de maximum 75% din valoarea ajutorului de minimis, asa cum a fost acesta aprobat pe baza planului de afaceri si prevăzut în contractul de subventie încheiat
- O transă finală reprezentând diferenta până la valoarea totală a ajutorului de minimis, după ce beneficiarul ajutorului de minimis face dovada că a realizat din activitatea curentă, în termenul de 12 luni aferent etapei a II-a, venituri reprezentând minimum 30% din valoarea transei initiale. În cazul în care acest termen nu este respectat, transa finală nu se mai acordă.
- După înfiintare, întreprinderile nou create trebuie să-si continue activitatea pentru o perioadă de minimum 18 luni, dintre care minimum 12 luni în etapa a II-a
- Toate plătile aferente înfiintării si functionării întreprinderilor nou create trebuie efectuate în cadrul primelor 12 luni de functionare
- În perioada ulterioară de 6 luni, de sustenabilitate, beneficiarul ajutorului de minimis va asigura continuarea functionării afacerii si va mentine ocuparea locurilor de muncă create