Noutăţi
Comunicat de presa incheiere proiect SANSE
In contextul actual, avand in vedere starea de urgenta decretata pe teritoriul Romaniei precum si prevederile .... Detalii
Implementarea planurilor de afaceri in contextul starii de urgenta
Va informam ca AMPOCU a publicat Instructiunea nr. 5/19.03.2020 care stabileste unele masuri referitoare la implementarea .... Detalii
Transa a II-a a ajutorului de minimis
IPA SA, administrator al schemei de minimis in cadrul proiectului SANSE, intentioneaza sa depuna in perioada .... Detalii
Va informam ca Autoritatea de Management POCU a pus la dispozitia dumneavoastra pe pagina de internet .... Detalii
Pentru mai multe amanunte consultati sectiunea Comunicate
Programe cofinantate de Uniunea Europeana
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană,
vă invităm să vizitaţi
www.fonduri-ue.ro
Data: 30-01-2019
In urma aprobarii de catre OIR POSDRU Sud-Est a notificarii firmelor de practica identificate si mentorilor de practica desemnati de catre acestea, stagiile de practica pot incepe.
Stagiile de practica se vor desfasura in perioada 01.02.2019 - 14.02.2019. Fiecare stagiu de practica va avea o durata de 40 de ore. Atragem atentia asupra termenului limita de finalizare a stagiilor de practica, ce nu poate depasi data de 14.02.2019.
Conform Ghidului Conditii Specifice Romania Start Up Plus, participarea la stagiul de practică va fi demonstrată prin prezentarea următoarelor documente:
- raport de stagiu de practică în care vor fi descrise activitățile la care a participat cursantul, semnat de cursant și de reprezentantul legal al întreprinderii;
- copia CIF sau extrasul ONRC al operatorului economic care asigură stagiul de practică, document care să justifice alegerea acestuia din punct de vedere al sectorului economic în care își desfășoară activitatea.
In cadrul proiectului SANSE, documentele necesare sunt urmatoarele:
- Raport de stagiu de practica
- Caiet de practica (anexa la Raportul de stagiu de practica)
De asemenea, pentru plata de catre IPA a mentorilor mai sunt necesare urmatoarele documente:
- Contract de antrepriza intelectuala intre IPA SA si mentor (trebuie tiparit si semnat in doua exemplare, unul pentru mentor si unul pentru IPA)
- Extras de cont bancar mentor din care sa reiasa numele si numarul de cont IBAN al mentorului (plata contravalorii contractului de antrepriza se va efectua doar prin transfer bancar in contul personal al mentorului)
Raportul de stagiu de practica, Caietul de practica si Contractul de antrepriza intelectuala pot fi descarcate utilizand link-urile de mai jos.